نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2320
-
الف
+

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» از عشق رویایی خود گفت

«امیر حسین صدیق» بازیگر سریال دردسرهای عظیم2 در یک برنامه تلویزیونی ماجرای عشق رویایی خود را تعریف کرد.

«امیرحسین صدیق» بازیگر تیاتر سینما و تلویزیون ایران که این روزها مخاطبان آی فیلم2 شاهد ایفای نقش وی در سریال کمیدی دردسرهای عظیم2 هستند بیشتر با کرکتر «آقای پدر» در قصه های تا به تا یا همان زی زی گولو  شناخته می شود.

به گزارش آی فیلم2، «امیر حسین صدیق» هنرپیشه ایرانی می گوید بازیگری را به عنوان یک شغل نمی بیند و سال های گذشته در سریال «قصه های تا به تا» حقوقش نزدیک به 100هزار تومان بوده است اما در همان موقع به دنبال شغلی برای خود بوده چون بازیگری را هنر می داند.

صدیق که در یک برنامه تلویزیونی دعوت شده بود در پیوند با موضوع ازدواج گفت: بعضی وقت ها می بینم دخترها و پسرها برای ازدواج با فرد مورد علاقه خود لجاجت می کنند اما من به آن ها می گویم که ازدواج به وقت آن اتفاق می افتد و باید شرایط آن مهیا شود.

او درباره نگرانی این روزهای جوانان برای ازدواج با توجه به مصارف بالای عروسی گفت: اگر 2 نفر واقعا همدیگر را بخواهند پول اهمیتی ندارد ولی اگر برای دختران و پسران این موضوع مهم است به نظر من بهتر است این ازدواج اصلاً صورت نگیرد. 

وی در پاسخ به سوال گرداننده این برنامه تلویزیونی که اگر به 20 سال گذشته بازگردی بازهم ازدواج می کنی، گفت: بله من یک بار وقتی 21 سالم بود مادرم دختری را برایم انتخاب کرد و به خواستگاری رفتیم اما به دلایلی این خواستگاری به سرانجام نرسید.

صدیق می گویددر همان سنین عاشق شخص دیگری می شود و جواب منفی می شنود و ناراحت از این که چرا جواب مثبت نشنیده اما بعد ها می بیند که چقدر  خداوند او را دوست داشته که چنین اتفاقی برایش نیفتاده است.

ف ا/ب م

نظر شما
ارسال نظر